Heeft u een klacht, vertel het ons. Bent u tevreden, vertel het een ander!
Wij doen ons uiterste best om u goed van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u soms niet helemaal tevreden bent. Wij willen dan graag samen met u naar een oplossing zoeken en van uw klacht leren.
Klachtenbemiddeling
Bespreek uw klacht eerst met de betrokken medewerker. Is het niet mogelijk de klacht met de betreffende medewerker te bespreken of leidt het niet tot een oplossing? Neem dan contact op met het algemene nummer T 088-365 06 00 voor het telefoonnummer van de leidinggevende.
Leidt dit niet tot de gewenste oplossing, of wilt u direct een klacht indienen klik dan hier.
Externe klachtencommissie
Komt u er samen met ons niet uit? Dan kunt u zich wenden tot de Provinciale Klachtencommissie. De klacht dient schriftelijk te worden ingediend bij de secretaris van de Provinciale Klachtencommissie Ruijsstraat 20, 5981 CM Panningen. Aanbevelingen gericht op het nemen van maatregelen die voortkomen uit beslissingen van de externe klachtencommissie(s) worden als bindend gezien..
Klachtenreglement
Uitvoerige informatie over onze klachtenregeling vindt u hier.